fredag 24. juni 2011

Aiko fører vei i spennende skoger...

I går gikk vi hundene tur med matmor. Det er mange fine, spennende steder å gå tur på Skjetten. Jeg fikk løpe løs i skogen siden jeg har eksamen i innkalling. Og det var utrolig gøy. Masse spennende lukter og smaker. Jeg trur matmor ikke helt viste hvor hun var for det var Aiko som førte veien, men vi kom da tilbake til tantes hjem etter en fin tur.
På vei hjem så kom et menneske kjørende på sånn bil på to hjul som bråker veldig, kule greier, som spurte om vi kunne komme og hilse på valpen de hadde fått. Det var en groenendael valp på 4 mnd. Men jeg trur han var litt skeptisk for han ville ikke leke, så jeg tok heller ballen hans og lekte med den. Men matmor fortalte masse om hvordan vi trener hjemme så han kommer nok til å bli like tøff som meg.
Håper alle får en kjempe fin helg. Vi skal på hytta. Gruer meg litt til den svingete veien, men gleder meg masse til å løpe løs rundt i skogen rundt hytta. God helg alle sammen!
Storebror er kongen over skogen og alle pinnene. Jeg bærer også pinner sammen med storebror nå. Like tøff som han.

Lotte og meg

Jeg har plasket litt i søla, det er kjempe gøy.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten tanke om innlegget.