onsdag 8. juni 2011

Kurskveld 4

Selv om matmor var i ekstase i går fordi vi hadde kjøpt hus, så dro vi på grunnkurs og hadde 2,5 time med masse trening. Vi trente på:
  • "Være her"
  • "stå", nå med forstyrrelser da matmor begynte og gå bak meg og rundt og stå over meg.
  • Inkalling med "tisseflekk" altså en person som sto i midten og lokket med godbiter.
  • "Sitte" bamse, dette syntes jeg er det aller vanskligste av alt.
  • "Slalåm" mellom bena
  • "Være her"
  • "Kontakt" med forstyrrelser, noen slapp nøkkler og diverse ting i bakken ved siden av meg og jeg måtte holde kontakt, de sa også værsegod og prøvde å lure meg, men det var ikke så lett nei:)
  • Grensesetting
  • Gå pent i bånd
Vi rekker ikke trene noe hjemme til i morgen, men da er det nytt kurs, gleder meg til det. I dag skal jeg bare være hjemme sammen med matfar og kose meg, Chanel kommer også på besøk.
 Ha en fin dag alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten tanke om innlegget.