torsdag 23. juni 2011

Siste kurskveld og masse regn

Om dagen så bor vi på Skjetten i leiligheten til tante Marie. Det er litt kjedelig her siden jeg ikke får løpe rundt inne og gjøre som jeg vil, matmor sier noe om mye hår og passe på at det ikke blir riper i gulvet, rare mennesker. Men det er mange nye kule steder og gå på tur da. Jeg får lov til å være med på litt lenger turer nå og det er kjempe gøy.
Tirsdag var den siste dagen på grunnkurset. Og jeg hadde eksamen i innkalling. Da sto det masse hunder rundt i stor sirkel og masse mennesker satt på bakken med godbiter. Jeg snuste på en hånd fort mens jeg løp rett til matmor. Og jeg var nok flink for hun var veldig glad. Siste kursdagen var kjempe gøy, vi gjorde bare masse morsomme ting. I august skal vi fortsette på kurs det gleder jeg meg til.
Her om dagen fikk jeg oppleve det som kalles regn skikkelig. Det var akkurat som å stå i dusjen når matfar vasker meg. Først syntes jeg det var litt ekkelt, men så lagde matmor mange morsomme lyder og lekte med meg så jeg hoppet i alle vanndammene så regnet er egentlig ganske kult. Det er vært fall kult når jeg hopper  i de svarte vannpyttene så det ser ut som jeg er helt svart.
Håper alle hundevenner har det bra og nyter sommeren like mye som meg.
Hos tamte ligger vi i høyden. Trur Lotte syntes det er kult at hun er over meg.

Kose seg med leke i sengen til Aiko

Vi fikk rose av instruktørene. Men den smakte ikke noe godt, så matmor satt den på bordet.

1 kommentar:

  1. Elsker dere og bloggen din :D Koslig lesning !!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten tanke om innlegget.