fredag 3. juni 2011

En deilig fridag midt i uken

I går så hadde menneskene mine fri fra jobben sin så når vi sto opp dro vi til Heiavannet og koste oss. Aiko elsker å bade og jeg blir litt ivrig og plumper uti selv, jeg kan jo svømme, men jeg tørr ikke svømme så langt som Aiko enda. Matfar lokket meg ut i vannet med en deilig skinkebit så jeg gikk uti vannet til magen. Det tørr jeg.

På kvelden var vi på besøk hos resten av menneske familien min. Alltid kos og være på besøk der.
Nå er det helg og deilig vær så det blir vel masse kos ute i helgen. Herlig....
Trene litt i vannet:)

Wohoooo, der kommer Aiko og Lotte i vannet. Jeg skal hjelpe de opp.

Matfar kaster ut vannleken til Aiko.

Her kommer Aiko

Han er veldig stolt når han komme med leken.

Og vi får ikke lov til å leke med den, så han holder den fast.

Frokost tid på menneskene mine

Pappan min <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten tanke om innlegget.