torsdag 30. juni 2011

Nå er det bare 6 dager igjen til vi flytter inn i nytt hus med stor hage. Hører noen rykter om at menneskene mine skal prøve å sette opp gjerde rundt tomta også, det er jo fint for da skjønner alle at det er mitt sted, så slepper jeg og stå i bånd ute.
I går var hele familien min på Heia i Fetsund og badet. Jeg har blitt kjempe tøff nå, jeg hopper uti og svømmer etter matmor jeg kan til og med blås bobler under vann.
Det er veldig gøy og være ute på tur.
Matmor har prøvd å trene med meg et par dager også, men det er så varmt så jeg orker ikke så lenge om gangen. Men vi har litt båndtrening, kjedelig greier egentlig. Men matmor blir veldig glad når jeg ikke drar i halsbåndet.
Ligger noen bilder fra i går under tatt med mobil.


1 kommentar:

  1. Hoppas flytten har gått bra och att ni trivs i de nyaq fina huset!! :D

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten tanke om innlegget.