onsdag 18. mai 2011

17. mai Hipp Hurra

17. mai som er Norges Nasjonaldag er jo en skikkelig kul dag. Vi var på skogstur ved et vann som hetter Abbortjern. Der laget matmor og matfar bål og vi koste oss ute i mange timer. Og vet dere hva? Jeg badet for første gang. Aiko svømmer rundt hele tiden og så tenkte jeg at ”nå hopper jeg i det” og det gjorde jeg bokstavelig talt også. Jeg var ganske flink til å svømme, husk at hos oss hunder ligger det naturlig i instinktet vårt og svømme når vi treffer vann.  Så jeg badet et par ganger.
Vi lette etter godbiter i lyngen også, det var litt vanskelig. Dette er Lotte kjempe flink på, men det er sikkert fordi hun er så liten, så hun går under lyngen.
Resten av dagen var jeg så sliten så vi bare koste oss hjemme.
De andre dagene går til trening, vi trener mye ”target” trening om dagen. Nå har jeg lært meg og dytte nesen inntil en target stick og tråkke på musematte. Kjempe gøy og lære nye ting, men enda morsommere og jage Lotte.
Lukter på blomstene.

Her feiret vi 17.mai

Her tar jeg mitt første bad.

Har ikke skjønt helt at det er lurt og riste seg.

Badenymfo

Matfar lager bål

Matmor griller pølser

Se og lær av storebror

Møkkete og fin

Også måtte vi hilse på hu gærne puddelen

Her er vi å ser på rugbykamp

På besøk hos farmoren til matmor.

Tid for en dusj

1 kommentar:

Legg gjerne igjen en liten tanke om innlegget.