onsdag 25. mai 2011

Første kurskveld

I gpr var matmor og jeg på første grunnkurs kveld på Hellerudsletta med Lundqvist hundeskole. Det var mange valper der og mange mennesker, men jeg klarte og konsentrere meg om hva matmor prøvde og lære meg. Dette trente vi på:
  • Kontakt
  • Ploffing
  • Værsegod
  • Trykke tommel
  • Sette seg
  • Bil rutiner
  • Binde trening
  • Være i ro trening
  • Slikke snute
Matmor og jeg hadde jo trent litt hjemme så vi fikk til det meste veldig bra. Det som var litt vanskelig var "sette seg". Da holder matmor i båndet, mens hun kaster en godbit forann meg, og det teiteste her er at jeg ikke får lov til å ta god biten før jeg sitter og ser mamma i annsiktet. Men vi får vel trene litt mer på det. Etter 2,5 time var jeg kjempe trøtt så jeg sov hele natten helt til matfar vekte meg i dag tidlig.

Nå skal jeg sove mer til menneskene mine kommer hjem.

Ha en fin dag
Her er jeg 12 uker, jeg er litt større nå. Men her trener vi kontakt. Eller jeg ser på meg selv i solbrillene til matmor. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten tanke om innlegget.