søndag 8. mai 2011

Herlige dager...

Dagene går så fort og jeg vokser og vokser. De som ikke har møtt meg enda, burde møte meg snart mens jeg er liten og søt, før jeg blir stor og tøff.
I dag var jeg med matmor på kurs, hun tar instruktør utdannelse og da var jeg med å hjalp henne når de andre skulle trene på å instruere. Og jeg var veldig flink. Lærte ”rygge” i dag.
Jeg har også møtt mange nye hunder og det er kjempe gøy. Det som ikke var så gøy var når jeg skulle møte hester. De var store og skumle de. Så skumle at jeg tisset litt på matmor.
Ellers går dagene veldig fort. Jeg blir mer og mer glad i familien min og vi trener og opplever nye ting hver dag.
Her hilser jeg på Dina, blanding av Puddel og Rottweiler. Hun gjemmer seg mellom bena til matfar.

Skumle hesten...


Så kult og hilse på gamlemor Lotte, en 12 år gammel BC på gården til tante Stina.


Her hilser jeg på den 18 uker dvergpincheren.

Jeg må late som jeg er liten jeg også.

Leke litt med Ayla også.

1 kommentar:

  1. hehe, høres ut som om du har det gøy! hehe rottweiler og puddel var ny;) kaller vi det en rottdoodle eller weilerdoodle? weilerdoodle var det jo litt klang i:P

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten tanke om innlegget.