søndag 1. mai 2011

Lykkelige dager...

I går hadde jeg en veldig fin dag.
Dagen startet med at jeg fikk prøve meg som butikk hund noen timer i butikken til tante Marie. Det er gøy og være butikk hund, man får masse oppmerksomhet så kan man løpe rundt i butikken når det ikke er noen der. Men jeg lå og sov også da.

Så dro vi til bestemor og var ute i hagen hele dagen og trente og lekte. Jeg gleder meg til å få min egen store hage.

Noen bilder fra den fine dagen med familien min nedenfor.

Storebror er så kul

Onkel også:)

Jeg trur Chanel syntes jeg er litt søt, hun sitter og ser på meg, men vil ikke leke da.

"Oldefar" syntes jeg er kjempe flink.

Vi har lært at vi må sitte før vi får mat. Ta pent!

Full fart ut av pølsa.

Det går litt for fort noen ganger. Men det er veldig gøy.

Susse matmor <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten tanke om innlegget.