tirsdag 19. april 2011

Agility samling.

I dag har jeg hatt en kjempe spennende dag.
Dagen startet med at jeg måtte være alene  en times tid fordi matmor og Aiko dro på joggetur. Og jeg var kjempe flink og var stille og rolig.
Så dro matmor og jeg og hentet Mie som har en søt shelti som heter Tinka og en kul BC som heter Stratos. Sammen dro vi til Alnaparken. Der så vi på flere trene agility. Ganske spennende, men det var enda mer morsomt og leke med Toffi som bare er to uker eldre enn meg.
Nå er jeg sliten og skal lade opp til vi skal på hytta i Hurdal i morgen.
God påske alle hundevenner.
PS: Bildene er tatt av Mie og her kan du lese mer om Tinka og Stratos
Tinka har den største pinnen som jeg har så lyst på.

Meg med litt sikkel på beina etter bilturen.

Her har matmor god kontakt med alle.

Gøy å leke med Stratos

Må ha respekt for damene


Her hilser jeg på Toffi, han var bare så kul.

Gøy å leke i lekegrind.

1 kommentar:

  1. Var så morro å hilse på deg Ram! Jeg og Tinka syntes du var så kul!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten tanke om innlegget.