torsdag 14. april 2011

Endelig hjemme

I går dro endelig Anders og hentet matmor på flyplassen. King, Ice, Diesel, Diva, Ax og jeg møtte henne hjertelig velkommen. Jeg syntes matmor var ganske spennende fra første stund. Etter en hel dag måtte jeg dra fra hele flokken min, så jeg gråt litt i bilen på vei til flyplassen, men var flink til og ligge rolig. Anders sier jeg er som far og siklet masse så matmor ble helt våt.
Jeg fant ut at det er gøy og være så liten for alle kommer og koser med meg uansett hvor vi går. Jeg måtte ha på meg sæle for første gang, var litt ekkelt til og begynne med, men så gikk det ganske bra.
Vi hadde trent litt på å ligge i flyburet, så jeg la meg til og sove med en gang, gråt bare litt på flyturen opp. Når vi mellomlandet så trur jeg matmor hadde det litt travelt for henne løp og peset mens jeg og sekken dinglet mellom armene hennes og da ble jeg litt kvalm og gulpet litt.
Når vi endelig var fremme, litt forsinket, fordi vi ble offer for prøving av ny flyrute og nytt parkerings system så var vi endelig snart hjemme.
Så fikk jeg møte den nye flokken min. De tok meg veldig godt imot. Storebror Aiko var litt skummel, men jeg skal nok bli venn med han også. Søster var kjempe kul.
Jeg trur matmor trudde jeg var sånn kosegutt, men sånt kliss gidder jeg ikke, så jeg la meg i det nye fine buret mitt helt selv og sov der helt til de andre sto opp i dag tidlig. Nå begynner en ny spennende dag i min store verden.
Ax, kullbroren min


Ice, gamlemor på gården.


Mamman min Diva

"Hei matmor"
Her står jeg på flyplassen med sæla til søster og sikler litt.

Morgen kos/bit med matfar i morgens.

3 kommentarer:

  1. Han er sååå søt! gleder meg til å hilse på han!

    SvarSlett
  2. Så fint at alt gikk så bra !! Velkommen RAM! :)

    SvarSlett
  3. He Ram, litt av en tur du fikk til Norge...men velkommen til Norge og Lillestrøm! håper vi får hilse på deg snart? Hilsen Quizz og Targa

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten tanke om innlegget.