torsdag 14. april 2011

Så mange rare hunder...

I dag har jeg opplevd mye rart. Vi startet dagen med å besøke tante, Marie og Nelli (toller) i butikken. Jeg trur hun syntes jeg var litt rart for hun så bare rart på meg.
Vi gikk så en liten tur inn på kjøpesenteret og kjøpte napoleonskake til bestemor. Og bestemor ble veldig glad for kake. Vi satt ute og koste oss i sola.  
Så kjørte vi matfar til jobb og der fikk jeg hilse på enda en hund. Det går veldig bra og kjøre bil, jeg sikler bare litt.
Siden matfar jobber sent i dag, så kom tante Stina og tante Hanne på besøk. Mormor kom også og koste med meg. (Lurer på om jeg får like mye oppmerksomhet når jeg blir stor gutt også jeg)
Nå har jeg sovet i 20 min og har tenkt til å slite ut matmor inne slik hun sliter ut meg ute.  

Kose tante Marie

Lotte og jeg får lunsjen vår på plenen.

Besøk hos bestemor

Leker i sanda med storebror

Matfar husker med Aiko.

Hilste også på denne i dag, blanding av setter og noe annet.

Gøy med hjernetrim

Min første bytur med sæle og bånd. Jeg var veldig flink.

3 kommentarer:

  1. Så mye spennende du har gjort Ram! gleder meg til å hilse på deg:)

    SvarSlett
  2. så mange fine bilder så fin ram er han er heldig som får så snill famillie! Klem tante og sjalunelli! :)

    SvarSlett
  3. Det ser ut som matfar er 150 høy og 12 år på huskebildet ! :)MArie

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten tanke om innlegget.