lørdag 16. april 2011

Bilvask, bygutt og hoppende puddler.

I dag har jeg vært med å vasket bil og fått vært skikkelig by hund.
 Før vi vasket bil i dag fikk jeg hilse på storpuddelen, Chanel, "halv søsteren min" . Hun var skikkelig rar, lignet litt på en sau kanskje. Men hun syntes jeg var skikkelig kul.

Mens matmor, matfar og onkel vasket bilen sto Lotte og  jeg i langt bånd og så på. Jeg klarte og stikke av en gang ut av sela, men jeg kom ikke så langt før onkel løp andre veien og var mye kulere.

Matmor og jeg trente på sitt, ploffing og begynte en ny øvelse som heter dekk. Morsomt og lære nye ting.

Når vi var ferdig med bilvask dro vi for at menneskene mine skulle få spise mat og da var vi midt på torget i Lillestrøm med masse mennesker og karuseller. Kjempe spennende.
Resten av dagen var vi bare hjemme og koste oss med bein og leker.

Chanel og meg i farta

Leke med okel Lars Henrik

Kose med mormor

Syntes det var greit og ligge i bånd jeg. Sover og koser meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten tanke om innlegget.