lørdag 23. april 2011

Min første hyttetur og påskeferie

Påskeferien startet med en tur hos veterinæren. Jeg skulle ta min første vaksine. Det gikk kjempe fint, jeg trur ikke hun satt sprøyte for jeg merket ingen ting, fikk bare masse godbiter. Dyrlegen sa at jeg var kjempe fin også, selv om jeg viste det da.
Så pakket vi bilen og dro på hytta i Hurdal. Og der var det så fint, jeg kunne løpe fritt rundt i skogen og bare kose meg ute hele dagen. Vi hadde besøk av Ida og Jonas også med en liten krabat på 6 mnd. Og jeg skjønte at jeg måtte være veldig snill mot menneskebarnet.
Jeg fulgte også etter Aiko når han gikk spor, det har jeg også lyst til å prøve når jeg blir stor.
Feire påsken på hytta var en perfekt ferie.
Her er jeg hos dyrlegenm jeg veier nå 6,7 kg.

Klar for påskesol og kos.

Gøy og leke med storebror. Han er litt sterkere enn meg enda.

Og sove masse..



Her sitter jeg og Jakob hos pappane våre.

Er vi ikke fine sammen?

Litt skummelt med bål. Lurt og holde seg unna.

zzzz slitsomt og være valp.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten tanke om innlegget.