fredag 15. april 2011

Asker besøk.

Jeg var lys våken kl 06.00 i dag, og jeg kan ikke skjønne at matmor var trøtt, for jeg var skikkelig gira. Men til min store glede dro vi en tur i parken og øvde på nye ting. Nye ting jeg lærte i dag var:
1.       Sitt: det er når matmor tar en godbit over hodet mitt som gjør at jeg må sette meg.
2.       ”Ploffing”: det er når det kommer gode godbiter ut av munnen til matmor, men det gjør at jeg har lyst til å se henne i ansiktet og ikke på handa.   
I tilegg har jeg blitt veldig flink til å gå med sæla og bånd.
Etter at vi hadde hentet matfar på jobben så dra til Asker og besøkte enda flere i familien min. Og det var kjempe gøy. Fikk hilse på masse barn også, og så fikk jeg leke med de kuleste onklene mine. Så fikk jeg øvd meg på og slappe av og ligge i bur når vi er borte. Det var deilig.
Nå er det kvelden. Natta…
Leke med bestefar er gøy:)

Koser meg med onkel Victor

Drakamp med Lotte

Kjempe gøy i Asker.


Elsker matmoren min jeg <3

Her leker jeg med Aiko. Han er ganske kul..
Jeg er ganske flink til å leke for meg selv...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten tanke om innlegget.