torsdag 28. april 2011

Jeg er vaaaaalp..

I går dro jeg om kapp med storebror så den ene hjørne tanna mi brakk, så i morgen skal jeg til vetrinæren og trekke den. Den ble knekt helt ved roten, så hvis den ikke blir trukket så kan det sette seg bakterier der.

I dag løp jeg gjennom agility tunnel for første gang og det var kjempe gøy. Gleder meg til vi skal trene mer på det.

Nå har matmor begynt med "binde trening" inne på meg. For når jeg er skikkelig overtrøtt løper jeg rundt som ett krapyl. Jeg er jo vaaaalp. Så da binder matmor meg i en sæle på tappet mitt for da roer jeg meg ned med en gang. Det er egentlig litt deilig.

Jeg har også begynt og vise familien min at jeg kan gjete, jeg er jo ikke gjeter hund for ingen ting. Så matmor har begynt og avlede meg når jeg begynner og gjete. Så jeg glemmer og gjete så mye. Men,men... en dag skal jeg prøve og gjete ordentlig sau. Gleder meg til det.

Ellers vokser jeg meg større og større, matmor begynner og slite med å bære meg opp og ned trappene hele tiden.

Her er vi å besøker tante Marie igjen. Hun skal passe meg i morgen, gleder meg.

Vi trener på "øyekontakt"

Her har vi trent på "binding", og matmor har tatt av meg sælen, men jeg ligger og sover enda. Bra liggestil?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten tanke om innlegget.