tirsdag 26. april 2011

Leke er gøy...

I dag jeg vært skikkelig bøllete. Jeg tenkte jeg skulle vise matmor hvor slitsomt det egentlig er og ha valp. Må jo gjøre det også. Men utenom og bølle så har vi trent litt i dag også. I dag har vi fortsatt med:
1. Ploffetrening, bare at nå snudde matmor ryggen til så jeg måtte oppsøke henne.
2. Vi trente videre på dekk, dette begynner jeg og bli flink til.
3. Så begynte vi inntrening av mellom. Det er når jeg skal gå rundt og stå i mellom benene til matmor. Det er fint og kunne når matmor skal ta på meg sela og når vi skal starte foran et hinder, så jeg får riktig plassering.
Det er gøy og lære nye ting, men enda morsommere når matfar kommer hjem og vi kan gå ut alle sammen i parken og leke. Jeg elsker og leke med Lotte og Aiko. Det er også kjempemorsomt når matmor gjemmer kvledsmaten min i leker. Se videon under.
Jeg var også alene hjemme i dag, mens matmor var på joggetur med de andre, i 1,5 time, men det ble litt for lenge for jeg tisset i buret, men jeg lagde ikke en lyd. Så jeg må øve mer på og holde meg.  Jeg skal prøve og ikke tisse på meg i natt.
Storebror er litt mer glad i teppet mitt enn det jeg er. Så han får lov til å låne det.

"Mmmm, digg med bein"

Hehe, jeg erter matfar, for jeg vet jeg ikke for lov til å gå under sofaen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten tanke om innlegget.