torsdag 7. april 2011

Mitt første innlegg

Hei
Jeg heter Ram, og er 9 uker gammel Border Collie. (Akkurat nå kaller oppdretteren meg Tim, men jeg er syntes matmor og matfar har valgt et et kult navn til meg).
Jeg bor for tiden på et sted som heter Luleå, som ligger i Nord-Svergie, det er forresten like ved her Lars Monsen la igjen sine fotspor. Oppdretteren min heter Anders Vikström og han var så snill og plukket ut den beste familien jeg kunne få.
Til onsdag kommer matmor og henter meg med fly, jeg gruer meg litt til å fly, men jeg er så heldig at jeg kan få sitte i kabinen sammen med matmor.
Gleder meg masse til å møte den nye familien min.

Her er bilde av familien min.
Matmor: Helene
Matfar: Andre
Storebror: Aiko, schæfer på 8 år
Storesøster: Lotte, blanding av chiuaua og dverg pincher på 3 år
Halvsøster: Chanel, kongepuddel på 8 år.



2 kommentarer:

  1. Vi gleder oss masse til å møte Ram!

    SvarSlett
  2. Hei Helene!
    Så fin valp! Og et veldig tøft navn ;)
    Jeg synes Border Collie er å fine. Veldig intressert i rasen ;) ;) gleder meg derfor til flere innlegg på bloggen ;) og kanskje jeg får treffe han en dag ;)
    Kos dere med valp! klem fra Malin HA

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten tanke om innlegget.